Математичне лото
Розв'язавши вправи, потрібно закреслити правильну відповідь в таблиці, замість неї вказати номер вправи. В таблиці крім правильних відповідей містяться ще декілька зайвих чисел.
1) 1,5:3 ; 2) 0,12:4 ; 3) 1,8:36 ; 4) 7,2:24 ;
5) 1:8 ; 6) 25,3:23 ; 7) 0,3:100 ; 8) 22,22:22.
0,5
|
0,003
|
0,125
|
||
1,1
|
1
|
0,03
|
1,01
|
|
0,05
|
9,8
|
0,3
|
Можна в таблицю помістити завдання, А відповіді написати на окремі аркуші, помістивши біля кожної з них букву. Аркуші з відповідями, накриваючи по черзі відповідні завдання, утворюють зашифроване слово.
Хрестики – нолики
Для участі у грі клас поділяється на дві команди. На дошці заготовлене ігрове поле, що складається з 9-ти клітинок. Розігрується право першого ходу: для цього задається питання, пов'язане з даною темою, учень, який першим правильно на нього відповість обирає номер ігрової клітини та знак для своєї команди ( хрестик або нулик). Далі вчитель задає завдання, яке виконують всі учні класу. Учень, який найшвидше виконує завдання, замість номера задачі ставить знак своєї команди і обирає наступний номер. Якщо відповідь дана неправильно, право відповісти переходить до суперників. Коли команда закриває своїм знаком горизонталь, вертикаль або діагональ їй присуджується перемога.
Завдання для гри:
1. Число 0,5 збільшили в 1,5 рази. Скільки одержалося?
2. Пішохід рухався зі швидкістю 3,2 км/год. Яку відстань він подолає за 4 год?
3. Печиво коштує 8 грн. Скільки коштує 0,5 кг такого печива?
4. Запишіть дробом вираз 3:5.
5. Записати десятковим, а потім звичайним дробом: 1%
6. Записати десятковим, а потім звичайним дробом: 25%
7. Записати десятковим, а потім звичайним дробом: 50%
8. Знайдіть 0,5 від числа 30.
9. Знайдіть 15% від числа 300.
Немає коментарів:
Дописати коментар