Дидактичні ігри

Математичне лото

Розв'язавши вправи, потрібно закреслити правильну відповідь в таблиці, замість неї вказати номер вправи. В таблиці крім правильних відповідей містяться ще декілька зайвих чисел.

1) 1,5:3 ; 2) 0,12:4 ; 3) 1,8:36 ; 4) 7,2:24 ;

5) 1:8 ; 6) 25,3:23 ; 7) 0,3:100 ; 8) 22,22:22.


0,5
    0,003

     0,125
1,1

1
0,03
  1,01

0,05
9,8

0,3

Можна в таблицю помістити завдання, А відповіді написати на окремі аркуші, помістивши біля кожної з них букву. Аркуші з відповідями, накриваючи по черзі відповідні завдання, утворюють зашифроване слово.

Хрестики – нолики

      Для участі у грі клас поділяється на дві команди. На дошці заготовлене ігрове поле, що складається з 9-ти клітинок. Розігрується право першого ходу: для цього задається питання, пов'язане з даною темою, учень, який першим правильно на нього відповість обирає номер ігрової клітини та знак для своєї команди ( хрестик або нулик). Далі вчитель задає завдання, яке виконують всі учні класу. Учень, який найшвидше виконує завдання, замість номера задачі ставить знак своєї команди і обирає наступний номер. Якщо відповідь дана неправильно, право відповісти переходить до суперників. Коли команда закриває своїм знаком горизонталь, вертикаль або діагональ їй присуджується перемога. 


Завдання для гри:
1.     Число  0,5  збільшили в  1,5 рази.  Скільки  одержалося? 
     2.     Пішохід рухався зі швидкістю    3,2    км/год. Яку відстань він подолає за  4 год?
     3.     Печиво коштує 8 грн. Скільки коштує   0,5 кг такого печива?
4.     Запишіть дробом вираз 3:5.
5.     Записати десятковим, а потім звичайним дробом: 1%
6.     Записати десятковим, а потім звичайним дробом: 25%
     7.     Записати десятковим, а потім звичайним дробом: 50%
8.     Знайдіть 0,5  від числа 30.
9.     Знайдіть 15% від числа 300.

Гра в пазли

   Для такої гри на дошку вивішується аркуш паперу з деяким зображенням або висловом. Він накривається іншим аркушем, розрізаним на частини (кожна частина прикріплюється окремо, вони пронумеровані). Протягом уроку учні обирають номери завдань та, виконуючи їх, відкривають відповідні сектори. Зберігається інтрига, що активізує роботу учнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар